Moosakhani
نویسنده: راشا ماشین
مدت زمان مطالعه: 2:10
دیدگاه: 17

خرید اینترنتی مطمئن از راشا

3/5 - (3 امتیاز)

اگر در سالهای گذشته فرآیند خرید یک محصول عبارت بود از تصمیم برای خرید ، آماده شدن و طی کردن مسیر خانه تا فروشگاه یا بازار، جست و جو به دنبال کالای مورد نظر ، مقایسه قیمت بین چندین فروشگاه ، خرید و و در نهایت برگشت به خانه و…

امروزه به لطف اینترنت و البته فروشگاه های اینترنتی ، می توانید در حالی که روی مبل دراز کشیده اید و در حال دیدن برنامه تلوزیونی مورد علاقه خودتان هستید ، هر کالایی را به راحتی از انبوه وب سایت های فروش اینترنتی خریداری کنید.

حال در این حالت مهمترین مساله ، بحث امنیت وب سایت های فروش آنلاین و خرید با خرید آسوده از این فروشگاه ها می باشد. البته این موضوع آنقدرها هم پیچیده نیست و تنها کافی ست چند مورد ساده را در نظر داشته باشید تا خرید های شما از اینترنت همگکی در دسته خرید های امن قرار گرفته و با خیال آسوده بتوانید خرید کنید.

راهنمای خرید امن


 

گام اول : از فروشگاه های معتبر خرید کنید

 

خرید امن از شرکت راشا

برای پیدا کردن وب سایت هایی معتبر در زمینه خرید آنلاین بهترین کار توجه به تعداد محصولات و طبقه بندی درست آنها و سابقه کاری وجود اطلاعات تماس معتبر و کامل است.

نکته اول : مواردی  که به آنها اشاره کردیم لزوما صحیح نیستند. ممکن است یک فروشگاه اینترنتی تازه کار وجود داشته باشد که کاملا معتبر بوده و از استاندارد و ایمنی بسیار بالایی هم برخوردار باشد و در طرف دیگر احتمال برخورد با یک وب سایت پرسابقه اما کلاهبردار هم هست.

به تعداد کاربرانی که در هر پستی کامنت می گذارند  یا جز فالوئرهای یک صفحه اینستاگرامی یا اعضای یک کانال تلرگامی هستند توجه نکنید. ( چرا که به سادگی می توان فالوئر و لایک اینستاگرامی خرید )

نکته دوم : قیمت ها در برخی موارد می توانند راهنمای بسیار خوبی برای شما باشند. اگر به دنبال خرید یک تلفن هوشمند از فروشگاه های اینترنتی هستید می توانید به راحتی با کمی جست و جو محدوده قیمتی مورد نظر را پیدا کنید.برای مثال اگر یک گوشی در تمامی فروشگاهها قیمتی در حدود یک میلیون تومان ( با کمی تفاوت یبین فروشگاه ها ) داشته باشد ، مطمئنا وب سایتی که همان گوشی را با قیمت 500 هزار تومن در فهرست فروش خود قرار داده در تلاش برای خالی کردن جیب شماست.

گام دوم : به نماد الکترونیکی توجه کنید

یکی از بهترین فعالیت هایی که در سال های اخیر در کشور آغاز شده ، ثبت و ساماندهی فروشگاه های اینترنتی می باشد. نماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت معدن تجارت ایران به فروشگاه های آنلاین داده می شود ، بهترین راه تشخیص و شناسایی یک وب سایت معتبر از وب سایت های نا امن و کلاهبردار است. 

گرفتن این نماد به سادگی نبوده و در صورت گزارش حتی یک تخلف ، سایت به طور کامل از دسترس خارج خواهد شد.

نکته : همانطور که می دانیم جعل یک آیکون گرافیکی کار چندان سختی نمی باشد. در نتیجه اگر می خواهید از امنیت وب سایت کاملا مطمئن شوید ، کافیست بر روی آیکون نماد الکترونیک کلیک کرده و در سایت کسب و کارهای دارای نماد الکترونیک از وضعیت وب سایت مورد نظر مطلع شوید.

گام سوم : درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین برای خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد استفاده می کنند. درگاه های بانکی با استفاده از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را بانک مورد نظر برقرار می کند. به این ترتیب اگر به نوار آدرس وب سایت بانکی که از طریق فروشگاه به آن متصل شده اید دقت کنید ، در ابتدای آن می بایست عبارت Https را مشاهده کنید ، اگر صفحه بانک مورد نظر دارای عبارت Http است هرگز اطلاعات حساب بانکی خود را در آن وارد نکنید.

ارتباط با شرکت راشا| پشتیبانی واتس آپ

02186073850
02186073956
02186073850
02186073956
رفتن به نوار ابزار