Moosakhani
نویسنده: راشاماشین
مدت زمان مطالعه: 3:45
دیدگاه: 0

تیلرکاما کاما اورجینال را چطور تشخیص دهیم؟

1/5 - (364 امتیاز)

تیلر کاما یکی پرطرفدارترین برندها در بین تیلرهای کشاورزی به شمار می رود. این برند به واسطه قدمت بالایی که در بین تیلرهای کشاورزی دارد بازار فروش خیلی خوبی هم در بین این برندها دارد.همین موضوع سبب می شود که مدل های تقلبی یا به اصطلاح کپی از این کار در بازار زیاد شود . دلیل اصلی اینکار هم این است که فروشنده و مغازه دار به دنبال سود بیشتر کالای غیر اصلی که قیمت بسیار پایینتری از محصول الی را دارد به اسم محصول اصلی می فروشد. در این مقاله می خواهیم نگاهی به مدل های اصلی و شناسه هایی که می توان مدل های اصلی را از تقلبی تشخیص داد را بررسی کنیم

  1. حک برند KAMA روی موتور دستگاه :

اولین راه تشخیص برند برجسته KAMA روی موتور دستگاه می باشد. در حال حاضر موتورهای اورجینال کاما دارای حک برند کاما در قسمت های بالای هندل ، روی اگزوز و باک ، روی سیلندر ، در بالای موتور در کنار انژکتور و حک لیزر کد مدل موتور در بالای موتور می باشد.

. حک برند KAMA روی گیربکس

دومین شناسه برای تشخیص اورجینال بودن دستگاه گیربکس دستگاه می باشد. معمولا کاماهای اورجینال دارای حک برجسته روی گیربکس می باشد. توجه کنید که حک دستگاه باید برجسته باشد. در زیر نمونه ای از حک برجسته برند کاما روی گیربکس را می بینیم.

علاوه بر موارد فوق ، اصالت فروشگاه و جایی که دستگاه را از آن خرید می کنیم بسیار مهم است. همیشه سعی کنید از فروشگاه هایی خرید کنید که اصالت و سلامت آنها تایید شده است.

02186073850
02186073956
02186073850
02186073956
رفتن به نوار ابزار